الزایمر / نویسنده:مجاهد ظفری


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مجاهد ظفری شاعر و نویسنده و پژوهشگر در زمینه های متعدد ادبیات/عربی, فارسی/ فلسفه, تاریخ, روانکاوی, ادیان, عرفان,سیاسی/






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 6286
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 182
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 97
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 97
:: بازدید ماه : 334
:: بازدید سال : 440
:: بازدید کلی : 6286

RSS

Powered By
loxblog.Com

اجتماعی,سیاسی, روانکاوی, تاریخ, ادیان, عرفان, فلسفه

الزایمر / نویسنده:مجاهد ظفری
ساعت | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست فرهنگ ارشاد ادبی | ( نظرات )

 

او رفت…
خاطرات,
اورا فرستاده بوده اند ؛
… ساعت ها گریه میکرد …
در دلی تاریک,
گنگ, لال…
… در احساس انسانی مرده……
اما
هنوز نفس میکشد…!
میان موج وحشتناکی از
دریای فراموشی,
اطراف جزیره ای خاموش "
دیشب اهسته..
بالاتر از
ناامیدی تا سرحد جنون,
برای همیشه
از انچه بود و از انکه هست…
راحت شد …!
با پیک (مرگ)…
در کاروانی گمنام,
گفتم:پدر..
بر خلاف گذشته ها,
این لحظه ی پایان, یادم کن..
فقط یکبار…
بگذار زمان در نگاه خیره ات,
همانند
زندگی سیاه من بخشکد…!
در اغوش تو
(تمام محبت ها,
مهربان هستند…!)
نفس های بریده ام,
خوابگاه دلتنگی ها شده اند…
دردناک است
دوری نگاهها..هنگامی که:
به نزدیک هم باشیم…
و تو مرا,
تنها رنج فراموشی ات را نیز،
دیگر نمی شناسی..
فریاد میزنی که چرا نیستم..
و من
در سکوت بیهوده ی اشکم,
بارها گفته ام:
که من هستم..
دشوار است پدر…
دلم..
تنگ..
است..!

نویسنده:مجاهد ظفری




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: